Rabu, 7 September 2011

1st Day Pegi School

Today Along & Abang Ngah baru start pegi school setelah lebih kurang 2 months school holiday. Memang teruja sgt2; bgun pagi, mandi, breakfast & terus pegi school.

Nasib baik Abahnya dpt hantar sama2, bimbang takut meragam 1st day ni. Alhamdulillah, semuanya ok & terkawal, anak2 tak meragam & nangis pun.

Buat permulaan ni Abang Ngah akan balik rumah pd 1.30pm, & Along sbg mn yg sepatutnya iaitu pukul 3pm.

Study baik2 ya anak2 Ummi…!!

4 ulasan:

Azma berkata...

lama gak sesi persekolahan Along ye..

Pas ni berabuk la along ngan angah ckp omputih ye..hehe..

Mawar berkata...

Azma,

Harap2 pun mcm tu la, cuma hrpnya jgn pula smpai lupa ckp melayu, nati jenuh pulak nk mengajarnya...hihihi

zura_habib berkata...

wah sekolah omputih ye...bestnya...

Mawar berkata...

zura,

tu lah zura, sy nampak pun best, rasa tiba2 nk pegi sek sama2 dgn anak2